Zajęcia

GRAFIK


PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
-8:15 – 9:30

Joga poranna
-8:15 – 9:30

Joga poranna
-9:00 -10:30

Joga dla wszystkich
-
17:30 - 18:30

Grupa początkująca/
łagodna
17:30 - 18:30

Hatha Yoga

ULA
17:30 - 18:30

Grupa początkująca/łagodna
-10.45 - 11.45

Joga Rodzinna dla dzieci i rodziców
-
18:40 - 19.40

Kurs
od Podstaw
18:40 - 20:10

Grupa Ogólna
18:40 - 19.40

Kurs
od Podstaw
18:40 - 20:10

Grupa Ogólna
MAŁGOSIA
--

diana-zajecia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zajęcia prowadzi: Diana Sochacka

GRUPA POCZĄTKUJĄCA 

- grupa dla osób rozpoczynających praktykę jogi wg metody B.K.S. Iyengara oraz tych, którzy mieli przerwę w praktyce. Na tej grupie skupiamy się na nauce podstawowych pozycji z różnych grup asan, wiele z nich to pozycje stojące. Na grupie dowiesz się, jakie są właściwe kierunku ruchu w poszczególnych pozycjach oraz jak dobrać odpowiednie pomoce, by te kierunki odnaleźć. Poprzez praktykę zdobędziesz lepszą świadomość ciała, poznasz jego mocne i słabe strony oraz zdobędziesz podstawową wiedzę na temat praktyki jogi. Grupa przygotowuje do dalszej praktyki, m.in. do pozycji odwróconych. Czas, jaki należy poświęcić na praktykę w tej grupie, zależy od ciebie. Wszystko zależy od tego, jak często przychodzisz na zajęcia, jakie są twoje indywidualne predyspozycje oraz jak się czujesz po zajęciach

Joga 0/ łagogna - lekcje otwarte dla wszystkich, którzy nie mieli jeszcze kontaktu z jogą lub mają styczność z praktyką krócej niż 3 miesiące.
Joga I - lekcje otwarte dla początkujących ze stażem praktyki od 3 miesięcy do 1 roku

 

GRUPA OGÓLNA

-grupa dla osób po poziomie I. Przychodząc z innej szkoły jogi wg metody B.K.S. Iyengara, możesz przystąpić do tej grupy, jeżeli masz za sobą co najmniej trzymiesięczną, regularną (co najmniej 2-3 razy w tygodniu) praktykę. Na tej grupie sięgamy po trudniejsze pozycje, odwołując się do wiedzy zdobytej wcześniej. Na tym poziomie wprowadzona zostaje nauka i praktyka pozycji odwróconych. Nauczysz się prawidłowego wykonania Sirsasany (stanie na głowie) oraz Sarvangasany (świeca) oraz ich wariantów. Praktyka pozycji odwróconych będzie nieodłączonym elementem tej grupy. Jeżeli będziesz gotowy na poziom II, ale z różnych względów nie możesz wykonywać pozycji odwróconych, wtedy zaproponujemy pozycje zastępcze. Grupa jest otwarta również dla osób z wyższych poziomów..

HATHA JOGA-

oryginalne i niezwykle skuteczne ćwiczenia oparte na naturalnych wzorcach ruchowych uruchomią każdy mięsień w twoim ciele, poprawiając twoje zdrowie oraz możliwości we wszystkich aktywnościach fizycznych, które podejmujesz. Na zajęciach wzmocnisz mięśnie odpowiedzialne za zdrowie kręgosłupa, prawidłową postawę i ładną sylwetkę. Odzyskasz naturalny zakres ruchu w stawach. Elementy dynamiczne poprawią funkcjonowanie układu krwionośnego i pomogą spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Osiągniesz lepsze efekty przy mniejszym wysiłku dzięki wykorzystaniu naukowych zasad konstrukcji treningu. Na poziomie psychicznym zajęcia wyrabiają umiejętność wyciszenia i skupienia umysłu. Uwalniają od stresu i zapewniają dużą dawkę pozytywnej energii.

GRUPA DZIECI- RODZICE -

Na sobotnie zajęcia rozpoczynające się o godz. 10.45  zapraszamy zarówno osoby dorosłe jak i dzieci. Początkującą grupę dla dorosłych poprowadzą wg regularnego planu zajęć Diana lub Ula, a grupę dziecięcą – Dana. Formuła grup równoległych dla dzieci i ich rodziców sprawdziła się w ciągu ostatnich miesięcy, a miarą tego sprawdzianu jest zadowolenie tak starszych jak i młodszych studentów. Na zajęcia zapraszamy dzieci w wieku od 4 do 11 lat.

 


INDYWIDUALNE PRYWATNE ZAJĘCIA - poziom zajęć oraz rodzaj ćwiczeń dostosowuję indywidualnie do potrzeb zdrowotnych i fizycznej sprawności klientów. Posiadam wszystkie potrzebne pomoce do ćwiczeń. W celu ustalenia terminu i opat za zajęcia - proszę o kontakt.